Elucubratii

” Combinaţie haotică de elemente absurde”. Niste cuvinte care puse unul langa altul formeaza propozitii sau fraze. Fraze care puse una langa alta formeaza … ce? Inca nu stiu.

Mi-am adus aminte azi de un prieten care mi-a laudat un serial, “Californication” pe numele lui. M-am uitat la primele 3 episoade. Interesant. Cu o tema. Cu multe blasfemii. Cu si mai multe idei aiuristice. Psihopati, deprimati, frustrati. Mai pe scurt, nici unul dintre personajele din serial nu sunt normale. Deci e un film real, despre viata. Dar are o idee.
Am vazut acum cateva saptamani “Two and a half men”. Personajele principale sunt in mod ciudat similare. Chiar daca unul e muzician si altul scriitor. Amandoi “are drowning in a sea of pussy” chiar daca din motive diferite. Amandoi beau enorm de mult. Ce e mai ciudat este ca astea sunt lucruri pe care le vad in fiecare zi in jurul meu. Am o cunostinta care in cam fiecare seara se bea jumatate de sticla de whisky. Macar bea J&B. Nu are gusturi proaste, ce sa zic. Omul se pregateste sa se insoare cu preietena lui. Pe care o inseala cu amanta si cu secretara. Si din cand in cand cu o pustoaica cu 15 ani mai mica decat el. Prefer sa nu raspund la intrebarea “E minora?”.
Ciudat…amandoua personajele din serialele de mai sus au o anumita aversiune fata de sexul cu fete sub 18 ani. De fapt scenaristii. Oare ar mai fi aparut aceste aversiuni daca nu ar fi fost ilegal?

E clar ca cine citeste blogul asta se plictiseste cumplit de tare. In fond, asta este motivul pentru care l-am scris – ma plictisesc. Acum. De maine incepe o noua saptamana de munca…nu o sa mai am timp sa ma plictisesc. Sper. Ciao. Pana data viitoare.

Leave a Reply

