Starbucks vs Gloria Jean’s Coffees

Pana acum mai mergeam (destul de rar), cand voiam sa beau o cafea buna, la Gloria Jean’s Coffees. Tipuri de cafele cat sa satisfaca orice consumator, oricat de pretentios ar fi, locul placut, muzica buna, barmanii serviabili si cu zambetul pe buze tot timpul. Buuuuuun. Zilele trecute merg cu cativa prieteni in Ikea. Toate bune pana aci. Cand terminam cu Ikea, aveam deja chef de o cafea de nu se mai putea spune. Printre noi fiind si o incantatoare prezenta feminina, “am decis de comun acord” sa mergem in noul, mirificul si mirobolantul Mall proaspat deschis de vreo cateva luni din acea zona. Bineinteles ca dupa cateva ore de haladuit prin el, noi baietii abia asteptam sa mergem sa bem o cafea. Ideea geniala vine de la mine:
“Am vazut ca au Starbucks jos. Hai sa mergem la ei. La cate am auzit despre ei trebuie sa fie de top cafeaua…stiti voi…ar trebui sa fie mai buna decat o partida de sex.”
Ne-am ales cafelele, eu am gasit una dintre preferatele mele…Iced Shaken Coffee. Abia asteptam sa o savurez. Mare greseala. Cafea mai proasta ca cea de la Starbucks nu am mai baut niciodata. Un fel de apa chioara cu multa gheata si fara gust de cafea…groaznic. Celelalte sortimente au fost cam asa:
– Caffe latte … un fel de cana cu lapte si un usor gust de cafea…noroc cu un pic de scortisoara pusa pe deasupra ca altfel nu ar fi putut sa o bea;
– Hot chocolate … “LaFesta rulz” fata de ea.

Prin urmare, e prima si ultima data cand am trecut pe la Starbucks. Asta chiar a fost o decizie unanima.

Leave a Reply

