Cu bicicleta printre neuroni blegiti

De ce suntem asa prosti ? De ce acceptam asemenea cretini care sa ne conduca? Ascultam azi la intoarcerea spre casa un post de radio. Nu era Zu in mod sigur ca nu il auzeam pe prostul de Badea. O discutie cum ca edilii Bucurestiului nu ar mai da voie in parcuri biciclistilor. Ca deranjeaza copiii si batranii. Pe langa asta, Negoita, pe care pana acum il admiram, pentru ca a facut un sector curat si frumos din 3, spunea ca biciclistii nu mai au acces in parcul IOR, dar ca au pista de jur imprejurul parcului. Probabil el nu a vazut “pista”, care pe langa faptul ca trece prin cativa copaci, nu a fost amenajata asa cum trebuia. Ca exemplu, stalpii care sa interzica intrarea masinilor pe trotuar unde credeti ca sunt pusi? Corect…in mijlocul “pistei”. Gropile nu le aduc in discutie, sunt o problema comuna peste tot, dar nesimtirea oamenilor o aduc. Weekendul trecut ma duceam la nishte prieteni si am trecut prin acea zona. Cu bicicleta. Pe bicicleta. Mergeam normal (nu mai mult de 10 la ora, ca eram deja obosit). Prin zona terasei Cara, veneau spre mine doi gardieni. Pe jos. Ocupand “pista de biciclete”. I-am claxonat. Nu au parut prea interesati. Mi-au aruncat o privire plina de scarba si si-au continuat drumul. Spre mine. Ceea ce a urmat nu mai conteaza nu? Nu aveam cum sa ii ocolesc pentru ca pe langa ei era o doamna cu caruciorul cu nepotul probabil. Am franat, am oprit in fata lor (poate un pic prea aproape :D) si i-am intrebat daca au cumva probleme cu vederea, ca de auzit eram convins ca m-au auzit. Dupa ce si-au revenit din sperietura (am uitat sa precizez, am 100 de kile si 1.80, concluziile le trageti voi), au incercat sa ridice vocea. Moment in care deja eu ma pregateam de scandal, chiuituri, bate si alte cele si o aud pe doamna cu caruciorul “las-i maica, nu vezi ca mult creier nu prea au, de ce crezi ca au ajuns jandari?”.

Cat de prosti suntem sa acceptam asemenea exemplare printre noi? De ce nu ii zburatacim cu un sut puternic in dos prin nishte lagare? Sau sa ii punem la sapat manual drumurile cate 12-14 ore pe zi? Ca oameni din-astia clar nu sunt buni sa fie lasati sa gandeasca.

Leave a Reply

