Vacanta cica

Cica azi e ultima zi de munca la firma noastra. Abia marti ne intoarcem. Cata marinimie din partea sefilor. Au considerat ca este totusi necesar sa specifice ca doar din cauza legii ne dau zilele astea libee (adica sambata si luni), pentru ca altfel nu si-ar permite. Daca am sti noi cati bani pierd ei pe baza zilelor noastre libere…dar sa trecem la altele.
3 zile libere…vreo 8 carti care ma asteapta sa le incep si inca vreo 3 sau 4 care asteapta sa le termin de citit. 2 seriale (“Jeremiah” si “Star Trek – Enterprise”) care ma asteapta sa le termin de vizionat si inca vreo 4 care asteapta cuminti in folderele lor sa le incep si pe ele. Nici nu mai stiu ce seriale sunt, “Hex” era unul, “Dark Angel”…si da…cine zicea ca de la 27 de ani incolo barbatii incep sa uite aveau dreptate.
Clar. De maine incepe la mine perioada emo…imi iau tot ce imi trebuie in jurul meu, las jaluzelele si stau pe intuneric. Ca pe lumina nu pot sa ma uit la filme, nu ma incanta.
De fiecare data cand am cateva zile libere imi fac planuri. Imi fac un program atat de bine alcatuit si atat de pus la punct pana la ultimul detaliu incat toti ma admira. Daca ar sti ca nu reusesc niciodata sa si urmez planul pe care mi-l fac…Cine s-ar trezi dimineata la 8 dupa cum scrie in program? Cine la ora 8.30 ar iesi afara sa faca nishte cumparaturi? Fara sa bea cafeaua, fara sa faca un dus si fara sa vada macar 2 episoade dintr-un serial? Ce-s nebun? Dar sunt un bun organizator. Planurile mele si comunismul. Pe hartie arata perfect. Cand incerci sa le pui in practica, intervine si factorul uman. Si totul se transforma intr-un dezastru inimaginabil.
Sa revin la munca pe care o mai am de terminat pe ziua de azi, sa pot ajunge acasa la “Lumea inversa”, “Elantris”, “50 de grade sub zero”, “Profetul razboinic” si altele din zona lor.

Leave a Reply

