Idei

Cu gandul la urmatorul album Manowar. Gods of War a fost marfa. Urmatorul cica o sa continue “The Asgaard Saga”. sunt curios in cam cat timp apare ca zvonuri sunt cam multe. Poate ca avem noroc si pe 5 iulie auzim fro’ piesa nou-nouta de la regi.

Doaaaaaaaaaamneeeeeeeeloooooor si domniloooooor, mi-am luat primul concediu de 2 saptamani dupa 6 ani de muncaaaaaaa. Trebuie sarbatorit, zic. Trebuie. Nu vorbeam cu voi, vorbeam cu mine. Am descoperit ca imi sunt un ascultator foarte bun. Si nici nu prea ma contrazic. Deci dupa cum spuneam…2 saptamani la mare…retete noi, poze noi, relaxare, inchis mobil, ce poate sa fie mai frumos? Probabil “world domination” dar, oricum, asta e primul pas…trebuie sa fii odihnit pentru a conduce lumea cu o mana de fier, nu?

Hehe…Mi-a venit o idee de o mancare nou nouta. O fac in weekend si pe duminica v-o servesc pe tava de argint cu tot cu poze.

3 comments
  1. breathemein said:

    Lol! World dominatrix… Ahem, dominator… Care gateste? That is worth seeing. Nu-ti uita sortul! Si distreaza-te in concediu. Enjoy!🙂

  2. Eu gatesc … normal … daca vreau sa mananc ceva bun trebuie sa il fac eu, nu?

    Mai am o luna jumate pana la concediu…am timp sa ma gandesc la el🙂

  3. breathemein said:

    Hmm… Cand am citit prima data, am crezut ca in weekendul asta pleci. Asa se intelegea.🙂

Leave a Reply

