La munca

Ce dracu ii apuca pe toti munca si trasul tare exact cand e perioada de concedii? Bine, mai ales pe sefii care nu sunt in concediu…banuiesc o frustrare la mijloc.
Azi nu am apucat nici macar sa trag si eu un pui de somn la munca. Pai asta-i viata? Daca nici la serviciu nu te mai poti odihni, atunci unde?
In alta ordine de idei, mi-am adus aminte de locul care mi-a mai deschis ochii in legatura cu internetul. Si cu rockul, dar asta e alta poveste, pe care o las pe mai incolo. Si mi-am gasit si contul. Deschis in data de 16-09-2001. Ce vremuri taica! Culmea este ca nu ma mai simt asa batran. Mi-am adus aminte si parola de la el. Oricum, nu mai e ce-a fost odata. Dar poate ca mai merita. Vom vedea.

Leave a Reply

