Linistea. 2.

Ochii ei s-au oprit drept in inima mea. Felul cald de a mă privi, un sentiment de cald şi vis care m-a invadat când i-am prins privirea şi parcă toată furia s-a evaporat intr-o clipită. M-am apropiat încă şovaielnic de apartament, am luat-o de mână şi am intrat împreună prin peretele care nu ne opunea nici o rezistenţă. M-am trezit în apartamentul în care nu mai avusesem curajul să mai calc de când aflasem ce mi se întâmplase.
Înăuntru era un bărbat cu un chip vag familiar, cu părul uşor încărunţit. Savura o pipă cu un puternic parfum de cireşe coapte, aşezat relaxat într-un fotoliu imens, îmbracat in piele de culoarea castanelor. De undeva se auzea muzică clasică, în surdină.
Privind la însoţitoarea mea, am văzut cum câteva lacrimi se prelingeau pe obraji, semn clar că bărbatul îi era mai mult decât familiar.
S-a întors brusc şi a ieşit în goană, urmată îndeaproape de mine. Am luat-o de braţ şi apoi s-a cufundat cu totul în braţele mele, plângând înfundat. Am stat câtva timp în felul acesta, fiindu-mi frică până să şi respir.
Am auzit-o doar rugându-mă să plecăm şi, cu capul ei încă sprijinit pe umăr, am mers înapoi în parcul care ne găzduia.
Restul zilei si toată noaptea ne-am petrecut-o povestindu-i viaţa de la primele amintiri până la ultimele zile care îmi rămăseseră in memorie. I-am povestit de prima iubire a mea, de oamenii care mi-au ramas întipăriţi cu ceva în amintire, de petrecerea de majorat pe care mi-au pregătit-o ca o surpriză parinţii si prietenii, de zilele atât de frumoase din studenţie. Am început să îi povestesc de începutul relaţiei mele cu Ea, de acea zi când fugisem la mare să mă bucur de câteva ore doar cu valurile mării, cu mirosul sărat si umezeala care îmi intra în oase.

Leave a Reply

