Linistea. 5. By BreatheMeIn

Fragment scris de BreatheMeIn

Parcurile şi aleile neumblate îmi făceau cu ochiul. Dar de când eram cu ea, doar patul ei îmi făcea cu ochiul. Mă duceam la serviciu, şi n-o aveam decât pe ea în faţa ochilor. 8 ore pe zi visam la ea, apoi restul de 16 le petreceam cu ea.
Fiecare zi şi fiecare zâmbet îi erau dedicate. Părul ei mă fascina, irezistibil, moale şi viu, de ziceai că răsuflă. Părul i se aşeza într-un fel straniu pe faţă, acoperindu-i ochii, şi asta o făcea să pară un pic macabră. Pe mine mă amuza asta, căci mi se părea că felul ei cameleonic de a fi e fascinant.
Dintre toate, cred că cel mai mult îi iubeam ochii. Ochii ei vii, de un verde ciudat, crud, cu sclipiri metalice. Te măsurau, te împărţeau şi, doamne fereşte, te lăsau hrană demonilor. Era amuzant să o văd supărată pe vreo chelneriţă nesimţită, căci între ochii ei se năştea o cută, nu prea mare, nici prea mică, de încordare intensă, iar din ei săreau scântei ca din flex. Deşi blândă, privirea ei avea totuşi ceva de necontrolată ură şi economie de sentimente, dar când se uita la mine, se schimba cu totul…
Cred că metamorfozele ei rapide, stilul ei alert de a se schimba, la o clipire din gene, m-a făcut s-o ador atât de mult.
Uneori, simţeam că se schimbă atât de repede, că nu pot ţine pasul cu ea, că e mereu înaintea mea, şi eram incapabil s-o urmez. Oricât m-aş fi chinuit, ea era un cristal cu multe feţe, unele bine şlefuite, altele încă murdare de noroi, şi-mi arăta mereu altă faţă, făcându-mă să ma întreb câte or mai fi de descoperit şi cât de bine le-am inventariat pe cele întâlnite deja.
Misterul meu se trezea zilnic lângă mine, ca o pisică neagră cu ochii verzi, mereu la pândă, mereu alertă. Iar eu… eu nu puteam decât s-o iubesc.

Leave a Reply

