Aberaţii de miercuri

De ce oamenii sunt egoiști? De ce uită să asculte și vor doar să fie ascultați? De ce te superi dacă te bag în pizda maică-tii când eu simt nevoia să mă descarc și tu îmi tai macaroana? Și nici măcar nu ți-am închis telefonul. E adevărat, m-am abținut EXTREM de greu.
Da, sunt supărat și glumele tale de căcat nu au darul să mă înveselească. DE CE? Ai putea pentru început sa nu faci glume pe seama mea când mă vezi nervos. Nu o să mă simt mai bine dacă îmi aduci aminte în ce firmă de căcat lucrez. Și nici dacă îmi precizezi că mai am vreo 30 de ani până când o sa ies la pensie și o să pot să fac ce îmi doresc. Te înșeli. Din mai multe privințe. Dar sincer, nu mai simt nevoia să îți arăt de ce. O să înțelegi singură la un moment dat. Vrei să îți spun ceva? Se apropie sărbătorile.

Se apropie iarna. Numai de-ar veni odată. Cu covor de vreo 40-50 de cm de zăpadă, cu frig și ninsoare. Mi-e dor de iernile copilăriei, când era zăpadă cel puțin 2-3 luni pe an. De ce îmi place așa mult iarna habar nu am. Dar parcă îmi inspiră vacanță, concediu, pauză de la muncă.

A fost un an frumos. A început destul de bine, dar a continuat câteva luni nașpa. Și totuși am avut parte de un concediu superb. Și de alte câteva ieșiri frumoase. Ca să ma exprim mai elegant, graficul bunăstării mele sufletești a avut tendințe sinusoidale🙂

Și e cazul să mă duc să dorm că mâine iar o să am parte de cine știe ce cretinătăți de telefoane de dimineață, așa, ca să am o zi bună.

4 comments
  1. missia said:

    Egoismul il avem in ADN dar asta nu inseamna ca nu-l putem controla. Tine de moralitatea si constiinta fiecaruia. Nu merita sa dai 2 bani pe oamenii care nu au control nici macar asupra lor pentru ca asta inseamna a fi egoist.
    Si eu astept iarna, sa ma bucur de fiecare fulg de zapada in parte si de timpul liber petrecut prin nea. Iti doresc o iarna frumoasa🙂

  2. Capitanu said:

    Şi ce ciudat, că în mijlocul anotimpului o să înceapă să ni se facă dor de vară şi o să ne petrecem o bună parte a timpului, vacanţei şi anotimpului visând la următoarea perioadă. Oameni, ce să-i faci. Întotdeauna ne dorim ceea ce nu avem.

  3. ”Egoismul il avem in ADN dar asta nu inseamna ca nu-l putem controla. Tine de moralitatea si constiinta fiecaruia. Nu merita sa dai 2 bani pe oamenii care nu au control nici macar asupra lor pentru ca asta inseamna a fi egoist.”
    Mare adevar!

    ”Întotdeauna ne dorim ceea ce nu avem.”
    Oare de ce ?

  4. Capitanu said:

    Păi, eu consider așa:

    1. O explicație pompoasă (și pe care eu personal o consider o glumă, dar am auzit-o de multe ori afirmată prin diverse grupuri) ar fi că e un lucru ce ține de dorința omului de a afla mai mult, de a descoperi mai mult, lucrurile care duc la evoluția societății umane.

    2. Explicația cea mai simplă. Omul este un animal care se plictisește. Nu se poate concentra destul de mult asupra unui lucru pentru a-l face perfect, ci trece la următorul. Și mai apoi, îl lasă și pe ăla deoparte pentru a trece la altul. Și tot așa până când moare. Măcar ultimul lucru pe care îl face în viață îl face până la capăt.

Leave a Reply

