Preferinţe politice

De câtva timp încoace mă gândesc cu cine să votez. Că m-am săturat de dobitocii pe care îi tot aud urlând şi împroşcând injurii unul altuia este clar.

Că mi-a plăcut de Băsescu în 2004 pentru că părea om dintr-o bucată capabil să răscolească şi să rărească niţel clica de handicapaţi din jurul Marelui Ciolan nu este ceva anormal sau bizar. A câştigat atunci mizând pe cartea câştigătoare. Azi nu l-aş mai vota pentru că a dat dovadă că nu a reuşit decât să fie încorporat în jocurile politice. Nu ca jucător, ci ca bilă de bowling.

Geoană a fost un om care mi-a trezit admiraţia în perioada când a fost ambasador şi discursurile lui erau ale unui om cult, diplomat. Nu a fost nevoie decât de câteva săptămâni de politică internă pentru a se transforma în actuala jigodie ordinară, bună numai să arunce cu căcat în orice e împotriva partidului la a cărei conducere este (încă) tolerat.

Despre Oprescu sunt prea puţine de spus. E Băsescu 2 – varianta 2004. Aceleaşi exprimări, aceeaşi ironie, poate un pic mai subtilă dar mai dură, acelaşi mod de operare pentru atragerea electoratului de partea sa. A câştigat Bucureştiul, iar la câteva luni după s-a adeverit faptul că şi el a fost absorbit de către interesele economice şi că acum doar caută moduri să se disculpe pentru neîndeplinirea promisiunilor.

Crin Antonescu. Mda. Îmi este foarte cunoscută alura şi nu înţelegeam de unde. Probabil că în momentul în care se va găsi careva (de exemplu Tăriceanu) să îl numească “prostănac” va fi clar pentru toată lumea cu cine se aseamănă, nu? Încă 2-3 săptămâni de campanie şi va fi copia leită a lui Geoană.

Vadim, Becali, Kelemen ar trebui să realizeze că nu au nicio şansă. Şi nu pentru că sunt extremişti, inculţi sau unguri. Doar pentru că sunt nebuni şi asta reiese din comportamentul pe care îl au.

Singurul care mi-a atras atenţia este Remus Cernea. Ok, să fiu sincer, când am auzit de el prima dată am crezut că face parte dintre cei de mai sus niţel. După care interesându-mă mai mult, am realizat că tipul candidează pentru că i s-a făcut silă de clasa politică actuală. Opaaaşaaaaa. Sună interesant. Consideră că:

“daca nu fortam schimbarea, ne vom consuma vietile mai departe intr-o societate croita stramb”

Ok, ar mai fi multe de spus, dar nu sunt cel mai bun la pălavrăgeli pe teme politice. Doar că am răspunsul la întrebarea “Eu… pentru cine votez?…”. Mai merită şi de data asta o încercare. Că dacă nu, om vedea ce se mai întâmplă.

Aici sunt linkurile utile:

Partidul Verde

Remus Cernea

Forumul de susţinere a campaniei

Leave a Reply

