Trafic de iarnă în Bucureşti

Le doresc reprezentanţilor autorităţilor care se ocupă cu deszăpezirea Bucureştiului şi mai ales a Centurii o moarte cât mai lentă şi mai dureroasă. La fel şi reprezentanţilor Poliţiei Capitalei care nu au avut habar cum să organizeze echipajele deşi au fost avertizaţi de codul galben cu câteva zile bune înainte.

Am reuşit ieri să ajungem din Ştefăneşti în Balta Albă în timpul record de 5 ore. Din care 2 ore jumate petrecute doar pe Centură, între intersecţia cu DJ200 şi intersecţia cu DN2. Că de acolo ne-am săturat şi am intrat în Bucureşti. Pe Colentina de obicei se circulă pe 2 benzi şi sunt înjuraţi cretinoizii care nu suportă să stea în coloană şi merg pe linia de tramvai. Aseară se stătea în coloană pe 3 benzi şi se înjurau cretinoizii care mergeau pe contrasensul liniei de tramvai. Am văzut vreo 3 sau 4 microbuze care mergeau pe acolo. Nu ştiu de la ce linie erau. Mi-a părut rău că nu am notat numerele de la maşini. Dar deh. Poliţie nu am văzut. Era doar un singur poliţist pe centură, la intersecţia cu DN 2, dar nu prea ştia ce să facă. Centura era o coloană continuă care stătea.

Ziceam eu într-un post cu ceva timp în urmă că nu îi înţeleg pe cei cărora le place Bucureştiul. Ieri am avut ocazia să aud pe unul dintre adoratorii acestui oraş frumos spunându-i “Căcatul ăsta de Bucureşti”. A fost o satisfacţie întârziată🙂.

Leave a Reply

