Stargate Universe air date fail

Mă gândeam eu zilele trecute la o chestiune. Oare aștept dijaba sezonul 2 din SGU? Adevăul e că majoritatea cronicilor au fost negative. Că cică seamănă prea mult cu Battlestar Galactica. Că are atmosfera prea sumbră. Că e prea trasă de păr că nu poa’ ditamai cercetătorul de tehnologii ale Străbunilor cu ego-ul de vreo 3-4 ori mai mare decât Mckay să facă un override scurt pe doi la computer. Da’ multe, ce să zic, multe.

No, intru zilele trecute pe la ei pe site și văd că apare pe 4 episodul 11. Marfă, deja un pic extaziat că voiam să știu ce s-a întâmplat cu Rush, dau să citesc nițel mai mult, deja îmi place, mă gandesc că e tocmai bine că de Paște îl văd…când ma bate un gând. Ăștia de ce dau drumul la un episod care cică e din sezonul 1 așa de târziu? Și mă mai uit o dată la dată. Original air date: 04/02/2010

Să nu-ți vină să te enervezi?

P.S. Nu, nu a apărut. Sigur!!!

L.E. A apărut. Și au mai venit și câte un episod pe săptămână. Cool! Și încă o veste bună este că în curând continuă difuzarea serialului Merlin, cu sezonul 3.

Leave a Reply

