30

Mda, uichendul de trecu am făcut mirifica vârstă din titlu.
Dar nu asta contează. De fapt voiam să mă mândresc cu pozele astea:


O strigă ce și-a făcut cuibul pe la mine prin curte. E frumușică. Nu e una singură, dar nu am reușit să le prind pe amândouă în poză. Cred că una din ele e mai timidă nițel.

Mai apoi am dat și de o rândunică ce mă spiona pe la bucătărie:

Și de aici încolo încep să mă dau mare cu țuica incipientă de corcodușe:

și cu viitorul vin care sper să iasă așa cum a ieșit anul trecut (adică roșu, tare și bun):

Nici de zmeurii de colo de sub vie nu mă plâng: fac niște zmeură mare cam cât un buton de mouse, nu foarte dulce, dar extrem de parfumată.

Din mărul ăsta o să încerc să fac cidru să văd dacă iese ceva (și să văd dacă am și timp):

Astea sunt prima “mobilă” din atelierul pe care l-am făcut:

Iar ăsta a fost tortul care mi-a produs o mare surpriză: cu fructe, nu foarte dulce, foarte ușor, ce mai, a mers la fix cu înghețata de portocale (realizată de mama după o idee proprie a subsemnatului), de căpșuni și ness:

Și acum o întrebare de baraj: dacă am primit multă băutură cadou de la prietenii mei care teoretic mă cunosc bine, ar trebui să îmi pun niște probleme ?

2 comments
  1. la atelierul ala, ii mai dai vreo culoare pe interior sau ramane asa?
    Te-ntreb pentru ca eu unul mi-am dat seama cat de mult conteaza culoarea in determinarea unor stari de spirit..

  2. Așa rămâne. Am dat doar o mână de tencuiala, dar cine a dat-o a fost profesionist (nu eu, nu mă laud) și arată mult prea bine ca să aibă sens să mai fac ceva la ea. Cât despre culoare, e gri, dar e ok🙂

Leave a Reply

