Despre farmacii

Ma duc ieri la farmacie să iau niște Panzcebil că mâncasem niște chestii mai grele pentru aparatul meu digestiv (adicătelea o fasole cu șunculiță afumată și cârnăciori). Cer eu o cutie de Panzcebil și cum mai simțeam și niște arsuri de la șunculița care era cam sărată, zic hai să îi cer ceva pentru arsuri farmacistei. Și ea îmi ofera Mezym. Zic no, dacă e de la farmacistă, nu mai stau eu să verific. Ma pregătesc să dau banii și când îmi dă pastilele, mă uit din întâmplare pe cutia de Mezym. Și văd acolo la ingrediente: pancreatină și excipienți.

Să vedem: Panzcebilul are una dintre substanțele active pancreatină 200 mg, Mezymul are doar pancreatină 250 mg. Și stau și eu sa mă întreb: cam cât tupeu de nesimțit îți trebuie să îi dai unui om același medicament? Sau asta e doar datorată faptului că Panzcebilul este 9 lei cutia iar Mezymul 44 lei cutia și că farmaciștii nu mai sunt cei care își dau interesul să ajute oamenii ci sunt doar niște vânzători cu comision din vânzări ?

2 comments
  1. mihail said:

    ti-ai raspuns singur la intrebare. dar oful meu este…ti-a dat rest niste aspirina sau paracetamol?

  2. Capitanu said:

    Cu farmaciile m-am învățat…plătesc cu cardul😀

Leave a Reply

