Real,- și rahatul cu miros de trandafiri

Pozele făcute în Real Brașov.


Mirosul era indescriptibil. Groapa de la Glina era un parfum de libertate pe lângă ce am găsit acolo. Părul din nas mi-a căzut, hainele au început să se fărâmițeze, dacă mai stăteam puțin poate că aș fi început să mă descompun și eu.

Eu vă înțeleg fraților că ați angajat o firmă de căcat care v-a făcut proiectul de canalizare și a subdimensionat țevile și astea au început să se înfunde, dar nu credeți că ar fi cazul să refaceți canalizarea în loc să dați naștere unor mirosuri pestilențiale și a unor posibile focare de infecție ÎNTR-UN MAGAZIN DE PRODUSE ALIMENTARE ?!?!?!

Leave a Reply

